Veľký päťdverový hatchback, s interiérom na úrovni MPV, uzatvára ponuku luxusného radu DS na jeho hornom konci. Jeho dizajnové prvky sa dajú vystopovať už v štúdii C-SportLounge, ktorá bola odhalená na frankfurtskom autosalóne v roku 2005. V profile sa podobá na riadne natiahnuté DS3, s ktorým zdieľa aj ďalšie charakteristické znaky svetlometov a prednej masky.
V interiéri zaujme stredová konzola, ktorej druhá časť pokračuje v stropnej konzole s množstvom tlačidiel a prepínačov.
Pod kapotou sa nachádza hybridný diesel PSA Hybrid4, ktorý už debutoval v Peugeote 3008 a v Citroën e je prvýkrát. Systém v sebe spája naftový motor 2.0 HDi s výkonom 147 kW (200 k) poháňajúci prednú nápravu a elektromotor s výkonom 27 kW (37 k) poháňajúci zadnú nápravu. Okrem tejto uvádzacej verzie príde neskôr aj klasika v podobe 2,2-litrového naftového motora.
Vozidlo je dlhé 4,52 m a široké 1,85 m. Posed vodiča je nižší ako je pre katogŕiu MPV typické. Kufor má objem 465 litrov. V interiéri je päť samostatných rovnocenných sedadiel s vysokou variabilitou.
Európska premiéra bude na septembrovom autosalóne vo Frankfurte, predaj sa má začať začiatkom roka 2012.