Extraliga má konečne sponzora - Slovnaft

16.01.2007 13:15

Najvyššia slovenská hokejová súťaž ponesie do konca sezóny 2007/08 meno Slovnaft extraliga. Dohodu do konca tejto a na nasledujúcu sezónu podpísali zástupcovia ropnej spoločnosti Slovnaft a marketingového partnera Pro-Hokeja spoločnosti Marketing SZĽH, s.r.o.

Slovnaft sa stal novým generálnym partnerom súťaže a hokeju poskytuje pravdepodobne jeden z najväčších balíkov sponzorských financií v histórii slovenského športu, keďže je už od začiatku sezóny aj partnerom juniorskej extraligy a v utorok podpísal so Slovenským zväzom ľadového hokeja aj trojročnú zmluvu s následnou dvojročnou opciou o generálnom partnerstve so slovenskou hokejovou reprezentáciou.

Extraliga si našla nového generálneho partnera po vyše štyroch mesiacoch od začiatku sezóny. Pôvodne mala rozpočet klubov pomôcť naplniť spoločnosť GM Marketing, ktorej Pro-Hokej predal marketingové práva. Švajčiarska firma však nedokázala splniť očakávania a nezískala partnera pre súťaž. Pro-Hokej následne zmluvu vypovedal a v decembri sa dohodol s Marketingom SZĽH. Spoločnosť hokejového zväzu sľúbila pri decembrovom podpise zmluvy získať pre extraligu 38 miliónov korún.

Zmluva o generálnom partnerstve so Slovnaftom síce celý sľubovaný „budget“ nenaplní, ale podieľa sa na ňom výraznou mierou. „Do extraligy ešte musia prísť ďalší partneri, aby sme mohli naplniť sľubovanú sumu. Slovnaft bude počas tohto a budúceho ročníka generálnym partnerom extraligy. Spolupráca by mala pokračovať aj v ďalších sezónach. Dokázali sme sa dohodnúť veľmi rýchlo,“ uviedol výkonný riaditeľ Marketing SZĽH Martin Ryba, ktorý však podobne ako pri predchádzajúcich zmluvách marketingovej spoločnosti SZĽH odmietol zverejniť presnú výšku financií smerujúcich zo Slovnaftu do hokeja.

Slovnaft bol partnerom reprezentácie už aj v predchádzajúcich dvoch rokoch. Teraz sa podpísala nová dohoda o spolupráci, vďaka ktorej sa spoločnosť stala najvýznamnejším partnerom v histórii SZĽH. „Hokej je na Slovensku jedným z najpopulárnejších a najúspešnejších športov. Máme ambíciu podporovať tých najlepších. Národná reprezentácia je výkladnou skriňou každého športu. Zmluva poskytuje reprezentácii možnosť sústrediť sa na čo najlepšie výkony a dobré výsledky. Verím, že už tento rok budú mať fanúšikovia dôvod na radosť,“ povedal generálny riaditeľ Slovnaftu Oszkár Világi

Jeho slová doplnil prezident SZĽH Juraj Široký: „Slovnaft preukázal cit pre šport a hokej zvlášť. Doteraz bola spolupráca iba na úrovni zväzu, teraz sa presunie aj na kluby. Vážim si, že Slovnaft nevidí len reprezentáciu, ale aj extraligu a mládež. Verím, že náš marketing bude aj naďalej rovnako úspešný.“

Hokejová extraliga sa po zmene názvu vracia aj na obrazovky Slovenskej televízie. Zástupcovia Marketingu SZĽH sa s vedením STV dohodli predbežne do konca sezóny a vo výhľade je podpis dlhodobej zmluvy o extraligových prenosoch. Už v sobotu 20. januára si budú môcť fanúšikovia pozrieť na Dvojke zápas Zvolen – Slovan, o týždeň neskôr stretnutie 46. kola Košice – Trenčín. V pláne sú aj prenosy zo zápasov 48. kola Martin – Zvolen (3. februára) a 52. kola Trenčín – Slovan (17. februára).

Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
34,99
Kytica Zimona 21

Kytica Zimona 21

39,99
Smútočná kytica biele chryzantémy

Smútočná kytica biele chryzantémy

Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk