V čom je situácia iná?
Máme lepšie dohody ako v minulej sezóne. Zmenilo sa vedenie KHL, inak k tomu pristupujú naši ruskí partneri. Sme v oveľa pokojnejšej situácii ako pred rokom. A máme za sebou skúsenosti z minulej sezóny. Pokiaľ sme vtedy dva-tri mesiace hľadali dvere, na ktoré klopať, dnes máme priame vzťahy a väzby. Veľmi nám pomohlo, že aj najvyšší vládni činitelia na ruskej i našej strane prejavili snahu nám pomôcť. Obrazne – minútu po dvanástej došlo k oživeniu rokovaní, veci sa pozitívne rozbehli.
Niektorí hráči sa obrátili v súvislosti s nevyplatenými financiami na arbitráž KHL. Musí mať Slovan vyrovnané podlžnosti do začiatku sezóny?
Úzko komunikujeme s arbitrážnou komisiou KHL. Hráči jej poslali svoje podklady, my naše. Ak arbitrážna komisia vydá rozhodnutie, budeme ho k príslušnému termínu rešpektovať. Rozhodnutie sme ešte nedostali.
Má Slovan vyšší rozpočet ako v minulej sezóne?
Pracujeme s takým istým rozpočtom ako v predchádzajúcej sezóne. Je dvanásť miliónov eur.
Koľko je z neho zo slovenských zdrojov, koľko z iných?
To je ťažko povedať. Veľa vecí je viazaných na medzinárodný obchod. Aj keď je to slovenská firma, môže zastupovať ruského partnera. Nedá sa to percentuálne vyjadriť.
Má klub garanciu účasti v KHL na dlhšie obdobie?
Robíme pre to všetko. Aj naše dohody, ktoré vznikajjú s partnermi, snažime sa robiť dlhodobo, aby sme každý rok neriešili existenčné problémy. Iba, ktorý lepší hráč príde.