Pripravujú sa menšie technické vylepšenia v Slovnaft Arene či viaceré návrhy cien sezónnych a zápasových vstupeniek. „Snažili sme sa vypočuť si názory našich verných fanúšikov a zohľadniť v novom návrhu aspoň niektoré z ich pripomienok. Na druhej strane, príjem zo vstupného tvorí v našom klube veľmi významnú časť rozpočtu a aj vďaka nemu a očakávaným vysokým návštevám môžeme stále živiť nádej na pokračovanie v KHL,“ povedal pre web hcslovan.sk marketingový riaditeľ klubu Milan Vajda.
Novinkami sú akcie na podporu predaja permanentiek a udržanie si vysokej priemernej návštevnosti na domácich zápasoch. Klub prichádza s rodinnou permanentkou 1+1, permanentkou na desať najatraktívnejších duelov či zľavnenými lístkami pre deti od šesť do šestnásť rokov. Manažment zároveň počas mimosezónneho obdobia vyhodnocuje zmluvy s partnermi. Reklamné zmluvy sa uzatvárajú na jeden rok.
„Náš klub si váži každého partnera, od celoročného dodávateľa ovocia pre kabínu až po diamantového reklamného partnera. Aj ich zásluhou sme v Bratislave po tri roky videli najlepšie mužstvá Európy. Keď budeme mať jasné, v ktorej súťaži budeme hrať v novej sezóne, vedenie klubu začne rokovania s tradičnými i novými partnermi o zmluvách na sezónu 2015/16,“ uviedol na klubovom webe predseda predstavenstva Slovana Maroš Krajči.
V Slovane už majú rozpracované viaceré varianty obsadenia jednotlivých pozícií v realizačnom tíme vrátane trénera. V závislosti od súťaže sa pracuje aj na doplnení kádra.
Informácie zverejnil web Slovana Bratislava.